• Sukces naszych uczniów

• Dzień bez plecaka

• W poniedziałek 29 kwietnia z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego uczniowie zastąpili szkolne plecaki przeróżnymi przedmiotami!

Dziś książki i zeszyty przechowywane były w walizkach, garnkach, eko- torbach, a nawet taczkach i skrzynkach na narzędzia.

Kreatywność uczniwoska była niesamowita! Dziękujemy za udział w zabawie!

• Dzień Ziemi 2024

• Jak co roku, uczniowie naszej szkoły uczcili Światowy Dzień Ziemi .

Każdy z nas doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że należy dbać o planetę!

Chcąc pokazać, jak ważne jest ekologiczne podejście do życia zorganizowaliśmy krótki happening. Każda klasa przygotowała plakat dotyczący postaw EKO i wybraliśmy się na spacer po najbliższej okolicy!

• Pięknie być człowiekiem...

• W dniu 24.04.2024 r. uczniowie klasy pierwszej: Dorota Doniak, Adam Frontczak oraz Jakub Królak reprezentowali naszą szkołę w XLV edycji konkursu recytatorskiego „Pięknie być człowiekiem” na etapie gminnym, który zorganizowany był przez Gminną Bibliotekę Publiczną w Siedlcu. Naszym uczniom gratulujemy udanego występu.

• BRD

• 17 kwietnia, w Szkole Podstawowej w Wilczkowicach, odbył się Gminny Turniej BRD, w którym brali udział uczniowie naszej szkoły. Naszą drużynę reprezentowali piątoklasiści: Jakub Nowicki, Maja Klonowicz i Lidia Olczyk. W kategorii grup młodszych zajęli, zespołowo, pierwsze miejsce i tym samym awansowali na szczebel powiatowy, zajmując tam trzecie miejsce.

• Spotkanie ze sztuką...

• 24.04.2024

W dniu dzisiejszym klasa IV oraz klasa V miały okazję wziąć udział w spektaklu pt." Ciepłe pszczoły, zimne jelenie albo jak pozbyć się dzieci". Wycieczka przez las z aktorami – przewodnikami,ukacja  była czasem, w którym mogliśmy wyciszyć dźwięki fabrycznej Łodzi i wsłuchać się w odgłosy natury – zobaczyć, że wyprawa do tej krainy może dostarczyć tyle emocji, co lot na Księżyc. Spektakl przypomniał nam również o tym, jak ważne są nasze działania ekologiczne. Po wizycie w Teatrze Pinokio w Łodzi niepozorny spacer po lesie już nigdy nie będzie taki sam.

• Wycieczka do Wrocławia

• 3 kwietnia 2024 r. wybraliśmy się do stolicy województwa dolnośląskiego - Wrocławia. To niezwykłe miasto, które jest popularnym miejscem turystycznym przyciąga swoją bogatą historią i wyjątkową architekturą. Pod kierunkiem przewodnika zwiedziliśmy Stare Miasto, zobaczyliśmy z bliska perły architektury i wysłuchaliśmy historii o najciekawszych zabytkach. Rynek wrocławski swoją historią sięga aż XIII wieku, kiedy to na miejscu dzisiejszego Rynku powstał plac targowy. Jego architektura to przede wszystkim wspaniały gotycki Ratusz, który jest jednym z najcenniejszych zabytków tego typu w Polsce. Mogliśmy też obejrzeć Wrocław w całej okazałości, dzięki wejściu na wieżę widokową Kościoła św. Elżbiety. Po zjedzeniu pysznego obiadu udaliśmy się do wrocławskiego ZOO, gdzie obejrzeliśmy niesamowite okazy zwierząt. Wyjazd był wspaniały i długo będziemy go wspominać.

• Gminny konkurs matematyczny rozstrzygnięty

• Bardzo serdecznie dziękujemy za wszystkie dostarczone plakaty, które przekazywały w ciekawy sposób wiedzę matematyczną. Udział w konkursie wzięli udział uczniowie Samorządowej Szkoły Podstawowej im. Władysława Łokietka w Topoli Królewskiej, Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Siedlcu oraz Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej. Wśród uczniów naszej szkoły nagrodzeni zostali:

- I miejsce: Anna Łuczak, Bartosz Frontczak i Blanka Nowicka - klasa 4.

- II miejsce: Bartosz Nawrocki i Oskar Drążczyk - klasa 6.

- II miejsce: Kacper Gałamon i Kacper Drążczyk - klasa 4.

- Udział w konkursie: Jakub Nowicki i Konrad Cichecki - klasa 5 oraz Julia Niciak i Ksawery Traczyk - klasa 4.

• Kontakt

• Szkoła Podstawowa w Leźnicy Małej
        • (24) 721 18 60
        • Szkoła Podstawowa w Leźnicy Małej Leźnica Mała 36, 99-100 Łęczyca Poland
        • Poniedziałek - 11.00 – 13.00 Wtorek - 11.00 – 13.00 Środa - 8.00 - 10.00 Czwartek - 8.00 - 10.00 Piątek - 8.00 - 10.00