• Spotkanie ze sztuką...

24.04.2024

W dniu dzisiejszym klasa IV oraz klasa V miały okazję wziąć udział w spektaklu pt." Ciepłe pszczoły, zimne jelenie albo jak pozbyć się dzieci". Wycieczka przez las z aktorami – przewodnikami,ukacja była czasem, w którym mogliśmy wyciszyć dźwięki fabrycznej Łodzi i wsłuchać się w odgłosy natury – zobaczyć, że wyprawa do tej krainy może dostarczyć tyle emocji, co lot na Księżyc. Spektakl przypomniał nam również o tym, jak ważne są nasze działania ekologiczne. Po wizycie w Teatrze Pinokio w Łodzi niepozorny spacer po lesie już nigdy nie będzie taki sam.

• Wycieczka do Wrocławia

3 kwietnia 2024 r. wybraliśmy się do stolicy województwa dolnośląskiego - Wrocławia. To niezwykłe miasto, które jest popularnym miejscem turystycznym przyciąga swoją bogatą historią i wyjątkową architekturą. Pod kierunkiem przewodnika zwiedziliśmy Stare Miasto, zobaczyliśmy z bliska perły architektury i wysłuchaliśmy historii o najciekawszych zabytkach. Rynek wrocławski swoją historią sięga aż XIII wieku, kiedy to na miejscu dzisiejszego Rynku powstał plac targowy. Jego architektura to przede wszystkim wspaniały gotycki Ratusz, który jest jednym z najcenniejszych zabytków tego typu w Polsce. Mogliśmy też obejrzeć Wrocław w całej okazałości, dzięki wejściu na wieżę widokową Kościoła św. Elżbiety. Po zjedzeniu pysznego obiadu udaliśmy się do wrocławskiego ZOO, gdzie obejrzeliśmy niesamowite okazy zwierząt. Wyjazd był wspaniały i długo będziemy go wspominać.

• Święta tuż, tuż...

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja życzą Uczniowie oraz Pracownicy szkoły.

• W świątecznym nastroju

Uczniowie naszej szkoły w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy Zmysłami” podjęli się kolejnego zadania- wykonali „sensoryczne pisanki”. Kreatywności i pomysłów było co niemiara! Dzieci ozdabiały swoje pisanki sznurkiem jutowym, wstążkami, cekinami oraz piórkami. Prace naszych milusińskich były bardzo kreatywne, natomiast samo tworzenie miało na celu wspomaganie motoryki małej, sensoryki małych dłoni, a przede wszystkim było świetną zabawą.

• Biuletyn Informacji Publicznej

• Szkoła Podstawowa w Leźnicy Małej
      • (24) 721 18 60
      • Szkoła Podstawowa w Leźnicy Małej Leźnica Mała 36, 99-100 Łęczyca Poland
      • Poniedziałek - 11.00 – 13.00 Wtorek - 11.00 – 13.00 Środa - 8.00 - 10.00 Czwartek - 8.00 - 10.00 Piątek - 8.00 - 10.00